Selamat kembali ke sekolah

Jumpa lagi kiter kali ni. hurmm..nk certa pasal apa yae kali nie?? sebelum tu kita nak ucapkan Selamat Kembali Ke Sekolah pada semua pelajar and guru-guru (Xlupa juga pada semua ibubapa yang turut bercuti hehe..) Mesti macam-macam ragam yang  timbul. Kena pula hari ini hari pertama bersekolah selepas 2 minggu bercuti.. Mesti ada lah yang malas nak ke sekolah @ pat kerja hehe..bangun pagi lagi la kan hahaha..


Hurmmm... kalau dah cuti sekolah mesti tak sah kalau xda kenduri kahwin.  So, Tahniah and Selamat Pengantin Baru kepada sesape yang telah melangsungkan perkahwinan especially my cousin a.k.a Udin (cikgu juga tue) dan pasangannya Normi. Semoga kekal ke akhir hajat, amin.. Wife dia pun lawa..so sweet. Sepadan la sangat diorang berdua. 03hb Jun je da 3 majlis..mak aii penatnya sib baik la semua majlis tue dekat-dekat je (dekat-dekat pun da yang xsempat nak p huhuhu). 

Tema : Simple but not bad


p/s : xnyempak nak edit pict..nk tgkp pun ssh huhu.. ni la hasil yang x sebarapa !!