Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Wordless Wednesday : Emosi Yang Membahayakan Diri


Wordless Wednesday : Emosi yang membahayakan diri 

Kemarahan - melemahkan jantung
Kesedihan - melemahkab paru-paru
Kerisauan - melemahkan perut
Ketakutan - melemahkan buah pinggang
Tekanan @ Stress - melemahkan hati dan otak



Baca juga:

6 Readers ♥

avatar

Pentingnya untuk kita mengelak dari perangai-perangai yang bersifat negatif.
Cuma kadang2 ada limit juga kita punya diri ni kan? hehe.

Balas delete
avatar

sy prnh marah yang sangat2 marah. memang x dpt control dah. tetiba zappp... terasa pedih di bahagian hati untuk sesaat dua. jgn kita biarkan diri kita dijajah oleh 5 geng di atas tu.

Balas delete
avatar

Hehehe..itulah sebabnya kenapa kita diajar supaya terus bersabar

Balas delete
avatar

Sama la..pas marah tu macam² rasa tapi yang sebetulnya menyesal la

Balas delete
avatar

betul hidup ini tak perlu stress dan serabut...

aturkan secara baik

Balas delete
avatar

kan, dah terlajak marah memang akan menyesal lepas tu ��

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon