Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Esok dah 1 rejab

Esok dah 1 rejab ! Maknanya lagi 2 bulan bertemu pula bulan ramadhan. Penghulu segala bulan tu. In saja allah, semoga Dia mengizinkan kita bertemu lagi dengan bulan yang mulia itu..

Hujan seharian hari ini membasahi bumi pengkalan chepa. Sibuk dengan audit belumpun selesai tetiba elektrik terputus pula petang ni. So, sempatlah update sini sekejap. Nak selalu update memang tak sempat la. Dah namanya blogger part time kan.. kalau sempat ter update la blog ni kalau tak tu faham² la. Masa yang ada ni tak semuanya milik kita..

dah jom balik dulu. Hujan ni..Siap guruh sekali dah ni. 



Baca juga:

3 Readers ♥

avatar

Hai, terima kasih atas penyertaan anda untuk Uyul Rosli 1st Giveaway. Tahniah kepada yang telah berjaya, dan kepada yang tidak berjaya, tidak mengapa. Jika di masa akan datang ada rezeki lebih, Uyul akan adakan lagi Giveaway/Segmen. InshaaAllah.

****************************************
Sila semak senarai pemenang. >>>>>
Senarai Pemenang | Blonolog Blogger Picisan
****************************************

Alhamdulillah.

Balas delete
avatar

Rose rasa cepat masa berlalu.. Selamat berpuasa bagi yang berpuasa hari ini...

Balas delete
avatar

Ahaa memang cepat pun rose.. Makin lama makin laju rasanya

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon