Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Antara Roti sardin dan roti goreng

Antara Roti sardin dan roti goreng | Kalau dah namanya roti sardin. Maknanya kat dalam tu intinya sah² la sardin kan. Tapi antara roti sardin dan roti goreng. Rasanya banyak juga perbezaannya tu.. Boleh jadi roti goreng tu cam roti pau. Yang bulat dan digoreng. Tapi roti sardin pun boleh jadi juga rupanya bulat. Boleh jadi juga bujur atau memanjang. Juga perlu digoreng ataupun dikukus. Pendek kata dua² roti ni maybe dari acuan yang sama cuma yang membezakannya mungkin ada sedikit penambahan bahan atau kaedah yang digunakan adalah berbeza. 


Begitu juga dalam kehidupan ni. Kita mungkin berbeza dari banyak benda. Tapi kita sama dalam mencapai matlamat. Hahaha apa la yang merepek time² camni kan.. 

Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon