Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Pantai Paling Top Di Asia

Pantai paling Top Di Asia
Whitehaven Beach

Pantai Paling Top Di Asia | Tak sangka ada macam-macam nama negara dalam dunia ni. Ada yang biasa dengar dan ada juga yang langsung tak dikenali. Terbelit-belit lidah nak menyebutnya. Tu belum lagi nak menyebut senarai pantai yang paling top di Asia lagi hikhik.

Pantai paling Top Di Asia
Baia do Sancho

Ok,lah inilah antara senarai pantai yang telah menjadi pilihan di asia sekarang ni. Tak sangka pula macam-macam nama ada. Sesekali nak hilangkan stress dapat tengok gambar je pun boleh la.. nak pergi tah bila la berpeluang. Pantai Sabak yang dekat ni pun bukan hari-hari pergi pun.
  • Grace Bay, Providenciales, Turks and Caicos
  • Baia do Sancho, Fernando de Noronha, Brazil
  • Playa Paraiso, Cayo Largo, Cuba
  • Anse Lazio, Praslin Island, Seychelles
  • Cayo de Agua, Los Roques National Park, Venezuela
  • Flamenco Beach, Culebra, Puerto Rico
  • Playa de Ses Iiietes, Formentera, Balearic Island
  • Ngapali Bearch, Ngapali, Myanmar
  • West Bay Bearch, West Bay, Honduras
  • Nacpan Beach, El Nido, Philippines




Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

Alaa Malaysia takde kee..hehehe El Nido tu cantik! Pernah google masa join contest Traveloka dulu.hehehe, mampu google jelah :P

Balas delete
avatar

Malaysia pun banyak pantai yg cntk 😍

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon