Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Hello December

Hello December | Alhamdulillah dah masuk bulan baru dah hari ini. 01 Disember !!
 Selamat datang Disember. 
Welcome December.. 
Ada apa dengan disember?? Rasanya semua orang dah sedia maklum ada apa sebenarnya dengan bulan ini kan atauuuu masih ada yang tak pasti?? 


Ok meh sini nak gtau ada apa dengan bulan disember.
1. Cuti sekolah yeahhhaa 
2. Banjir 🌊
3. Musim tengkujuh☔☔
4. Krismas🎄
5. Ulang tahun my mother🎂

Dah jangan tanya lagi ada apa gan bulan ni. Sejuk plus lapar dah ni. Hujan lebat penyambut bulan disember. So, tunggu apa lagi 😴😴


Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

moga mak panjang umur, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan dunia akhirat :) moga kita semua di lindugi dari bencana yang tak di ingini.

Balas delete
avatar

amiin.. insyaAllah @unni terima kasih ya

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon