Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Selamat Tahun Baru 1438 Hijriah

Hai, assalamualaikum wbt
Tak terlambat lagi untuk ciktie ucapkan Selamat Tahun Baru 1438H.
Hari ini dah masuk hari ke-2 kita berada di tahun baru Hijriah.. Semoga tahun baru ini lebih baik dari tahun lepas..lepas dan lepas..lepas tu ya 😊 InsyaAllah, amiin


Hari ni ciktie cuti lagi 😀😀 esok baru mula kerja. Dari minggu lepas ciktie cuti 3 hari - Sabtu hingga Isnin. Tapi minggu lepas ciktie cuti sebab deman. Ni pun masih ada lagi rasa-rasa tak enak badan 😩 Musim orang tak sihat sekarang ni kan. Penuh orang dekat farmasi mai nak beli ubat. Apapun doakan ciktie cepat sembuh dan boleh jalani rutin harian dengan sempurna ya.. Ok lah nak rest dulu. 

Dah lama sebenarnya ciktie tak bw blog-blog korang. Rindu sangat nak baca entry korang tu tapi ciktie tak sempat lagi. Nanti ciktie cuba sempatkan diri ya hikhik


Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon