Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Persiapan terakhir dah

Assalamualaikum wbt. Selamat pagi uoolls. Dah bangkit dah ke or masih ada yang berkira-kira nak bangkit ni. Ishhh tak yah berkira sangat la bangkit je lahhh. Ayam pun berkokok sahut menyahut tak berhenti lagi ni..

In shaa Allah hari ni last dah kot persiapan majlis apc tempat ciktie. Kalau ikut pagi ni ada meting dekat kem desa sana tu. Orang hq turun. Harap-harap semua ok lah kan, in shaa Allah aamiin.

Dah la ciktie kena siap-siap dah ni. Tak sempat langsung nak update sini.

Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon