Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Nasi Kerabu Golok


Ni minggu lepas punya cerita.
Nasi kerabu golok. Ni dah kali ke-3 ciktie makan. Sambal ladanya pun tak sepedas sebelum ni.

Walaupun nasi kerabu ni camni je tanpa lauk bagai. Ianya dah cukup. Padanlah gan harga kan. 1 bungkus ni rm1.00 je. Cam tak caya kan masih ada nasi harga rm1.00 ni. Murah je kan. Area rumah ciktie pun belum tentu dapat. Bertuah korang yang duk area pasir mas tau.


 Nasi kerabu biru campur bihun . Ada sambal ikan lagi tu. Sedap..sedap



Baca juga:

6 Readers ♥

avatar

nasi kerabu tu feveret breakfast tu..hehe

Balas delete
avatar

kalerpol sungguh.. pebret cik en ni

Balas delete
avatar

Nasi kerabu nie penuh dengan lauk sampingan

Balas delete
avatar

best kan nasi kerabu ni

Balas delete
avatar

Sedap nasik kerabu... teringat nasi kerabu depan flat kita dulu time bulan puasa.. hihi

Balas delete
avatar

Tinggal kenangan betul kan nostalgia masa tu

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon