Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Sabun Special

Ni dah masuk kali ke-3, cik tie guna sabun ni. Kali pertama guna, dah lupa bila hehe..tapi cik beli memang beli kat aeon big. balik dari kursus kat lukut hari tu, cepat-cepat cari. Tak tau kenapa kulit cik tie gatal-gatal sebelum naik biji2 merah kecil kat badan. Alhamdulillah,pas 2/3 hari guna. 



Sekali guna nampak cam dah ok. Gatal-gatal pun hilang.

Kalau nak tau, sabun ni sebenarnya terdiri daripada 18 jenis herba. ia bukan saje tuk mengatasi masalah kulit cam gatal-gatal tapi juga mencegah ruam, bisul tetapi juga untuk mencegah bau badan.buatan India. harga RM2.20 seunit. tak mahal pun..




Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon