Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Kadar Zakat Fitrah 2013

Selamat pagi dan selamat hari jumaat semua.. 
hari ini dah masuk hari ke-9 kita semua berpuasa. Alhamdulillah..cepatnya masa berlalu. Sedar tak sedar dah nak masuk dua minggu.

Terawih apa cerita, ya? dah ada yang tinggal ke? Yang masih belum, alhamdulillah. Semoga kita diberi kesempatan untuk mengerjakannya hingga ke penghujungnya. Aamin.

Puasa..puasa jugak. terawih..terawih juga. Fitrah pula camner? Dah boleh slow-slow nak tunaikan ni. Kaunter pun dah buka. So, apa lagi jom tunaikan kewajipan kita semua. Nilainya pun sama cam tahun lepas lagi. RM 7 tuk warga Kelantan dan juga KL.

Kadar Zakat Fitrah 2013

Perlis  RM6
Kedah  RM7
Pulau Pinang  RM 7
Perak  RM7
Selangor RM7
Negeri Sembilan  RM6.50
Melaka  RM6.50
Johor  RM8
Pahang  RM7
Terengganu RM6.30
Kelantan RM7
Sarawak  RM6.50
Sabah  RM7
W.Persekutuan RM7
(Kuala Lumpur, Putrajaya, Labuan)

 
Cam tahun lepas juga, sna akan tunaikan kewajipan tu kat kampung.
Menambahkan lagi rutin harian yang dah sedia ada  hehe.
 
 


Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon