Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

SEMAKAN DAFTAR PEMILIH DAN LOKASI MENGUNDI UNTUK PILIHAN RAYA UMUM KE-13

Semalam di umumkan bahwa tarikh mengundi jatuh pada 05 Mei 2013 (Sabtu). Tarikh penamaan calon 20 April dan tarikh mereka yang akan mengundi pos @ mengundi awal pula hujung bulan ini, 30 April 2013.

Sana sini bercerita pasal undi..undi dan undi. Siapa pilih siapa dan tak kurang gak yang bising nak tau siapa jadi pilihan hahaha perang mulut la jawabnya. Hmmm..tarikh dah tau. tempat mengundi pun dah keluar. So, apa kata jom semak kat mane kita patut jalankan tanggungjawab kita yang satu ni. Jangan nanti nak nak buang undi tercicir ke mana-mana hehe..

Ini kali ke-2 nak buang undi !! Anda g mana pula?? Sebelum tu jom semak ..

UNTUK PILIHAN RAYA UMUM KE-13
 
 
 



Baca juga:

4 Readers ♥

avatar

yam dah cek..tak sabar nk mgundi..:)

Balas delete
avatar

sabar2x..dah tak lama tu hehe

Balas delete
avatar

Selamat mengundi ct...memang dah tak sabar..dah lama tunggu ni..

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon