Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Al Quran Wanita

Ya, Allah cantiknya al-quran ni. Macam-macam warna pula tu. Rekabentuknya pun cantik. Memang sesuai betul tuk golongan wanita yang sememangnya menyukai sesuatu yang cantik dan unik. Tetapi Al-Quran ni adalah edisi terhad. Siapa cepat dia dapat.



Cam berminat je tapi kena tunggu gaji dulu. Cantik kan yang warna purple tu Apa-apa pun sebelum tu jom layari web http://wanwma.com/agama/al-quran-wanita-cantik-menawan/ tuk info lebih lanjut.

Antara senarai kandungan yang terdapat dalam Al Quran ini :-
  • Terjemahan resmi uthmani.
  • Dilengkapi dengan terjemahan.
  • Terdapat 744 halaman berwarna dengan frame bunga yang cantik.
  • Menyenaraikan tips untuk tampil cantik mengikut sunnah.
  • Indeks ayat-ayat tentang wanita dalam Al-Quran
  • Hadith Arba’in Nisaaiyyah
  • 40 nasihat Rasulullah tentang wanita dari hadis yang sahih.
  • Agenda untuk wanita khatam Al-Quran.
  • Carta tentang ibadah-ibadah Nawafil (Nafilah) wanita
  • Maklumat tentang wanita-wanita yang haram dinikahi.
  • Maklumat tentang ibadah rawatib bagi wanita.
  • Gelaran yang diberikan khas untuk wanita dalam Islam.
  • Soal Jawab Fiqh Wanita
  • 20 kisah-kisah wanita yang disebut dalam Al-Quran.
  • Kisah tentang wanita pertama dan utama dalam sejarah islam seperti :-
    • - Siti Khadijah r.a
    • - Siti Aishah r.a
    • - Siti Hajar r.a.
    • - Ummu Salamah
    • - Summayah
    • - Ummu Kulthum
    • - Dan ramai lagi.
**p/s :  Insyallah, tak rugi dapatkannya...

Baca juga:

1 Readers ♥

avatar

cantiknye..tapi tulaa, edisi terhad pulak,huhuhu

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon