Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Selamat Ulang Tahun Ma & Selamat Tahun Baru 2012

aaisss..pa cert? sihat? dh makan? dh masuk waktu lunch dh. hai xkan sibuk lagi kot hehe..tapi mayb da kerja yang belOm settle kan? Dah hujung2 tahun camnie msti angin gan Sistem Hrmis kan hehe.. Tapi apa pun alhmdlh. Sykur pada-Nya kerana masih lagi memberi kiter kesempatan tuk merasai nikmatya. Angin satu badan sistem slow pun ia still jalan gakz. alhmdlh, sib baik pc ak xbuat hal. Settle gakz la benda alah nie slow-slow pun. Yang penting kena sabar hik..hik..

Semalam tanggal 29hb. B'day my mother. Selamat Ulang Tahun Ma. Semoga di beri kesihatan yang baik, rezki yang di melimpah dan berkati serta hidup sentiasa gembira.

Xsabar tggu nak balik hehe.. Cam bezt je rasa nak balik kg kali ni. Semua  orang dah berkumpul just ak je belum otw lagi. My sist dh sampai semalam. Insyallah, malam karang kter dapatlah berkumpul smua skali. Masa yang dah lama ak tggu  ^_^



Tinggal lagi esok kter semua kan melangkah ke tahun baru. tapi hakikat sebenarnya kter semua dh sebulan lebih melangkah ke  tahun baru. Tapi apapun Selamat Menyambut Tahun Baru. Tanamkan keazaman yang kukuh semoga tahun depan (2 hari lagi je) impian kter itu dapat kter kapai..insyallah, amin.

Azam?? aha la kan. Tapi nie bukan Norazam yae. Xkan tuk tahun hadapan kter xda azam kot. Lagikan hari esok kter dah pasang azam..pasang impian. Xkan tuk 365 hari akan datang kter xnak apa2 pun dalam hidup ini. Bagi ak xperlu pasang azam macam-macam. lagipun ak kena carry forward azam tahun nie. xabiz2 carry forward huhu.. Xkisahla janji my family ak epi. tue lagi penting. yang lain belakang kira hehe..

hey..hey..jom balik kg! 


Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon