Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Layan Je

Aiii..seminggu kat kampung kejap je rasa. Baru je jejak kaki kat kampung sedar-sedar semalam dah nak kena gerak balik KL dah huhu..sedihnya nak tinggalkan kampung kampung hehe. Sebenarnya bukan sedih nak tingglkan kampung tapi nak kena tinggalkan orang yang tersayang kat sana. Bila la dapat bersama lagi kan. walaupun tak lama tapi kenangan tu tetap manis walaupun tselit pahitnya hempedu wawawahh haha.. pa pun terima kasih Allah kerna msih lagi berpeluang merasainya. Sesungguhnya diri ini amat menyayanginya dan semoga diri ini sentiasa menghargainya. Insya Allah.

Smpai PUTRA pg td kelam kabut tahan teksi nk balik umah lak asal bhenti je teksi berebut-rebut semua orag hehe.. tapi sib baik la da sorang abang tue panggil terus hehe..syukur alhamdullilah. lega sudah..kalau tak huhu jenuh gak nk terpacak depan bus stop tue lama2 hehe..thank bang !! Mudah2 Allah murahkan rezki abang, aminn.. trima kasih jgak tuhan kerna mudahkan urusan aku.

Smpai je umah hmm...pelik pn ader. Masing2 pnya bilik tp ssuka ati je msk bilik owang. Walau apa pun alasannya bukan itu caranya..tanya la owang dulu seblum ambil keputusan..klau tak berkaitan dengan kite memang tak heran la..ni tak. pandai-pandai je... payah gak kan kalau baik sangat gan orang nie plus plus lak kalau kite senyap je. Makin menjadi-jadi lak huhuh kalau bersuara takut masam muka lak..kalau senyap je huhu.. Ibarat diluah mati bapak di telan mati mak.. memang tak faham betol la.

Dari pening pikirka pasal masalah tue baik, tido je dulu..cover tido semalam dalam bas hehe.. jom-jom zzZZZ. Sib baik kat office ari ni tak banyak surat leh layannnn zzzZZZZ..




Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon