Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Pinggan Tak Retak, Nasi Tak Dingin


Sinopsis

Mengisahkan Yuhanis yang terpaksa tebalkan muka merayu supaya abang tunangnya - Saiful Mizan mengawininya gara² tunangnya, Saiful Nizam enggan menikahinya. Semuanya berlaku sehari sebelum majlis perkahwinannya bagi mengelakkan maruah keluarga tercemar.

Perkahwinan itu akhirnya berjalan lancar juga tetapi bersyarat. Syarat yang dikenakan akhirnya memakan diri apabila akhirnya Mizan terpaut hati pada Yuhanis gara² sifat penyabar dan patuh padanya walaupun tidak dilayan selayaknya. Kepulangan bekas tunang Yuhanis dan kemunculan semula bekas isteri Mizan merebut kembali cinta mereka mengoyahkan kebahagian yang mula dikecapi. Ditambah pula api cemburu Mizan sedikit sebanyak menyemarakkan badai apabila perkahwinan yang dirahsiakan itu tidak diketahui sesiapa sehingga menyebabkan sahabat baiknya sendiri terpaut dan jatuh cinta pada isterinya sendiri.

Yuhanis yang menyangka dirinya sebarang kata sebelum ini sebenarnya anak orang berada. Dan akhirnya dia bertemu jua gan keluarga kandungnya itu. Bestlah jalan cerita novel ni..



Baca juga:

5 Readers ♥

avatar

macam menarik je buku ini

Balas delete
avatar

bakal ada drama kat TV tak cerita ni? Macam menarik je tapi tak suka baca novel pulak =__='

Balas delete
avatar

Boleh la try baca..bagi ciktie buku ni best

Balas delete
avatar

Hehe..tak pasti lagi la. Tapi baca novel ni seronok

Balas delete
avatar

Dah main kat tv dah certa ni.. kalau tak silap mula 10 Julai baru-baru ni

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon