Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Dugaan ramadhan ke-13

Alhamdulillah, lagi sejam je dah boleh balik tapi si hitam kesayangan tu ter paking tengah panas. Nak turun tukar pun parking dah full huhu sabarlah hati..

Apa khabar korang semua ya?? Semoga dalam keadaan sihat dan masih kuat menjalani ibadat bulan ni ya. Puasa pula camne ya? Dah ada yang ponteng ke hikhik kalau dah terpaksa tu nak buat acamne kan..cuma nanti jangan lupa ganti balik ya. 

Dugaan kecil ramadhan ke-13 ciktie kali ni.. selsema dah datang menyerang. Sesekali diselangi bersin. Sesekali batuk pula menyingah. Mata dan hidung tak yah cerita la. Dah perit rasanya ni. Cuaca pula dah mula tak menentu..semalam hujan, hari ini panas terik. Apapun semoga antibodi terus kuat melawan dan kesihatan kembali sihat seperti sediakala. Aamin..doakan ciktie ya.


Baca juga:

0 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon