Wallpaper Slide to Powerpoint

Wallpaper Slide to Powerpoint | Masih lagi tercari-cari wallpaper tuk slide presentasion  APC'17 ni. Memandangkan tema APC tahun ni pupple !! So, memasing sepakat nak slide pupple juga. Hmmm agak-agak kalau guna salah satu wallpaper kat bawah ni ok tak tuk slide?? Ciktie dah pening ni samada nak guna salah satu wallpaper kat bawah ni atau nak kena cari yang lain. Design memang sama yang beza hanya dari segi warna.


Tapi kalau ikutkan hati kecil ciktie ni.. ciktie lebih suka gunakan wallpaper warna biru a.k.a royal blue. Biru JDT tu ! Nampak lebih menyerlah rasanya.










No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.