Promosi Ekspres Mania


Ehhh Pos Malaysia buat Promosi Ekspres Mania la !! Menarik ni.. beli 2 dapat free 1. Jadi kita boleh bawa balik 3 Semestinya barang yang sama la . Promosi ni pula berlangsung selama sebulan sepanjang bulan Mei ni a.k.a selagi ada stok okay !!

Haa nak tau apa yang diorang tawarkan?? 
tengok ni !!


Dengan pembelian dalam satu resit, kita layak tuk dapat barang free tu. Tapi kalau guna resit berasingan memang dok dapat la ya.

Kat mana nak dapat !! 
Kat sini ada list nya.. Jemput2 semua ya
Dan kalau nak tau lebih lanjut. klik je sini ok









No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.