Colour Of Life K

Sekadar berkongsi pengalaman atau pengetahuan sebagai kenangan di kemudian hari. Pertanyaa hubungi saya di snamohamad@gmail.com

Promosi Ekspres Mania


Ehhh Pos Malaysia buat Promosi Ekspres Mania la !! Menarik ni.. beli 2 dapat free 1. Jadi kita boleh bawa balik 3 Semestinya barang yang sama la . Promosi ni pula berlangsung selama sebulan sepanjang bulan Mei ni a.k.a selagi ada stok okay !!

Haa nak tau apa yang diorang tawarkan?? 
tengok ni !!


Dengan pembelian dalam satu resit, kita layak tuk dapat barang free tu. Tapi kalau guna resit berasingan memang dok dapat la ya.

Kat mana nak dapat !! 
Kat sini ada list nya.. Jemput2 semua ya
Dan kalau nak tau lebih lanjut. klik je sini ok









Share this article :
+
Previous
Next Post »
Comments
0 Comments
0 Komen untuk "Promosi Ekspres Mania "

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Terima Kasih Sudi membaca
 
Template By. Kunci Dunia
Back To Top