Niat Puasa Ramadhan

Niat Puasa Ramadhan | Alhamdulillah seharian cuaca redup je sepanjang hari ini umpama bukan umpama lagi la memang betul² menyambut kedatangan ramadhan al-mubarak. Jangan lupa malam nanti pergi terawih tu ! Malam ni malam pertama kita bertemu ramadhan ni.

Haaa..esok puasa dah ni. Dah tau nak baca niat camne ke malam ni?? Takpa..ni ciktie dikongsikan camne niat puasa tu ya.. Selamat beramal !!

Niat puasa harian

Niat puasa sebulan

Hari ni hari jumaat. Penghulu segala hari dan hari terakhir kita pada bulan syaaban. Sebelum ramadhan menjelma sekejap lagi ciktie nak minta maaf banyak² pada semua orang. Baik yang kenal ataupun tak. Hidup ni tak pernah sunyi dari kesilapan begitulah juga dengan diriku ini. Sesempurna manapun kita inginkan jangan sesekali kecewa kan orang lain. Semoga ramadhan kali ini lebih baik dari yang lepas. Dan semoga segala amal kebaikan kita juga diterima oleh-Nya. In shaa Allah, alamin.

1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.