Kalau mai klinik camni la

Kalau mai sini giliran tuk ambil ubat la yang perlukan tahap kesabaran yang nyata !! Dah berapa kali beralih kerusi ni tapi giliran 40** tetap juga tak berubah. Tapi yalah kan..satu kaunter nak clear kan semua pesakit ni bukan mudah. Nak tak nak sabarlah menunggu. Diorang pun sabar je gan ramai orang ni


Nasib baik la hari ni tak kerja. Tiadalah berkejar sangat. Pagi tadi tiadalah kena menunggu sangat. Tapi sempat la bw satu dua blog sebelum masuk jumpa doktor hikhik. Klinik ni memang tak sah kalau tak ramai orang. Yalah sebelum pukul 7 pagi memasing dah mula bertapak kat sini.




In shaa Allah lagi sebulan kita datang lagi ya. Masa tu harap² keputusan pun makin baik. Janganlah dibuatnya kena tambah ubat lagi huhuh..







2 comments:

  1. penantian itu memang satu penyeksaan..lagi2 tunggu no giliran..adehhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah.. kekadang tu terasa cam nak balik dulu pastu datang balik hikhik

      Delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.