Colour Of Life K

Sekadar berkongsi pengalaman atau pengetahuan sebagai kenangan di kemudian hari. Pertanyaa hubungi saya di snamohamad@gmail.com

Icon Baru Bersyukur di facebook


Icon Baru Bersyukur Di Facebook | Perasaan tak ada icon baru di facebook !! Selain icon sediada tu pertambahan icon baru warna pupple tu. Icon BERSYUKUR !! Alhamdulillah..

Tapi apasal tak kuar bunga banyak² cam dekat tab bila  dah klik tu huhu.. apapun ciktie suka gan icon baru tu. Bukan je sebab bunga tapi juga sebab colour nya..






Share this article :
+
Previous
Next Post »
Comments
2 Comments
2 Komen untuk "Icon Baru Bersyukur di facebook"

Sayang betul kan icon comel2 tu facebook buang pulak, adehhh

ahaa la.. apasal la diorang buang kan

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Terima Kasih Sudi membaca
 
Template By. Kunci Dunia
Back To Top