Koleksi Telefon Terbaru Masakini

Koleksi Telefon Terbaru Masakini | Banyaknya koleksi telefon kat rumah ni. Macam² model lak.. Walaupun kebanyakkannya model lama tapi memasing masih ok lagi. Masih boleh digunakan dan berfungsi gan baik. Pendek kata memasing tak rosak pun cuma model lama je. Sekarang kan orang lebih gemar guna phone touch screen.. My mom sendiri ada 2 model. Nokia gan sony ericsson. Ciktie pun ada 3 iaitu nokia, asus gan samsung. My sis lak vivo gan apa tah. Haa ratu telefon si kecil manis ni lak ada beberapa model. Macam² design dan warna ada. Tapi banyak dah tak tau ke mana perginya. Ni antaranya yang terbaru. Ciktie suka gan pemilihan warnanya ni. Keypad ia pun ada gambar buah-buahan. Nampak comel je 




Yang lama usah terus di buang meskipun yang baru sudah di gengaman. Sebabnya tiada yang baru jika tiada yang lama. 




1 comment:

  1. Nostalgia betul telefon-telefon macamni. sekarang budak-budak lagi dah pegang iphone kot haha.

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.