Kebanggaanku

Kebanggaanku | Kalau dah kursus ada pula LDK memang seronok la kan. Tak adalah mengantuk sangat hikhik. Tapi Kursus Motivasi Kerja Siri 1 baru-baru ni memang best. Seronok sangat ! Boleh santai-santai 1 hal dah. Lari dari kerja lak hikhik. Ragam sepanjang kursus tak sempat nak snap. Jadinya inilah antara 4, 5 keping gambar yang sempat diambil. Kenangan ahli kumpulan bersama menara kebanggaan masing-masing. 

Menara Kumpulan 3
Bahan yang dibekalkan hanya lidi, straw dan kertas. lain-lain bahan tidak disediakan hanya menggunakan daya kreativiti sendiri. Kira ok la dari tak siap kan hehe. masa yang beri lupa dah berapa minit. Setiap kumpulan bebas tuk buat apa-apa binaan janji ianya kukuh dan kuat. 

Kumpulan 1 : Kumpulan Solar

Menara Solar ciptaan diorang

Menara digabungkan gan rumah yang diorang bina !

Kumpulan 2 : Senyum Sokmo

Ciptaan diorang hmm masjidil haram rasanya

Terbaikkk



Peace :)

Beberapa ahli kumpulan 3






2 comments:

  1. Kenapa semua menara macam pensil?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu je yang sempat fikir dan buat dengan masa terhad yang diberikan hari tu

      Delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.