Lirik lagu RSVP by Maulana


Lagu ni dah lama dah sebenarnya tapi bagi ciktie ianya tetap sedap didengar. Memula lagu ni timbul ianya dah jadi antara lagu feberet ringtone hp ciktie dah. Tak kisah la korang nak cakap ciktie jiwang ke apa hehe janji ciktie senang gan apa yang ciktie buat okay. Dah time-time bos besar tak ada ni meh kita layan suara si Maulana ni kejap


Kali pertama ku melihat
Hati sudah rasa terpikat
Bila kau membalas senyuman
Ku berkhayalan

Kita berdua jatuh cinta
Kau milikku dan ku kau punya
Tapi di dalam realiti belum pasti

Chorus
Ku pinta kau répondez s’il vous plaît
Jangan biar ku fikir ku bertepuk sebelah tangan
Ku rayu kau répondez s’il vous plaît
Agar dapat berakhir angan yang mengganggu fikiran

Dah tak mampu berselindung lagi
Cinta yang lahir dalam hati
Aku tahu kau juga mahu tetapi malu

Andainya benar katakanlah
Agar dapat mengorak langkah
Bila ku ketuk pintu hatimu
Izinku masuk

Ulang Chorus

Luahkanlah ku perlu tahu
Luahkanlah isi hatimu
Luahkanlah isi hatimu
Luahkanlah ku perlu tahu
Luahkanlah isi hatimu
Luahkanlah isi hatimu

Ulang Chorus 2X

Luahkanlah ku perlu tahu
Luahkanlah isi hatimu




1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.