Lelaki menyamar sebagai perempuan ditahan

Macam² kes sekarang ni. Gara² panjang tangan sorang lelaki yang menyamar sebagai perempuan telah ditahan. Kejadiannya di ruang solat perempuan di surau sunway tak silap. Gaya dan rupanya sebijik perempuan. Ciktie pun tak taulah nak kata apa. Biarlah pihak berkuasa tentukan nak buat gan orang ni dan semoga ianya menginsafkan mereka² sekali gus menjadi teladan buat kita semua kat luar ni. Orang penat² kerja kita sesenang rasa nak kebas ya. Buat kerja tempat camtu pulak tu..

Sebagai perempuan ruang solat lah tempat untuk kita berhenti rest sekejap sebelum sambung aktiviti seterusnya. Kat situ la kita buka tudung..nak baring kejap ke apa. Tapi kalau dah keluar kes macam ni memang kena fikir banyak kali la nak berhenti solat dekat mana² surau. Bukan hanya keselamatan harta benda je yang kena fikir ni huhu


3 comments:

  1. Seramnya, apalah nak jadi dengan dunia sekarang ni haih. btw saya singgah sini dan follow ya. Jemput melawat blog saya jika berkelapangan :)

    ReplyDelete
  2. Seram pula lahai.. bukan setakat harta..aurat pun terbuka masa tu.. moga kita dilindungi Allah...

    ReplyDelete
  3. alahai perangai macam ni pun ada ke dah la dalam surau

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.