Friday of the 13th

Friday of the 13th | Sebuah film thriller yang mengisahkan Jason sewaktu kecil dipaksa melihat ibunya yang dipenggal kepalanya oleh salah seorang wanita yang ketika itu cuba melarikan diri dari ibu Jason yang cuba membunuhnya di danau – Camp Crystal Lake.

Pinjam gambar dari en. google je
Setelah beberapa puluh tahun kemudian, sekumpulan remaja telah berkunjung ke tempat itu untuk berkhemah. Satu persatu mereka mati dibunuh dengan sadis oleh Jason kecuali seorang perempuan yang wajahnya mirip ibu Jason iaitu Whitney.

Beberapa minggu kemudian, sekumpulan remaja lain pulanya mengunjungi tempat itu. Tetapi bukan tempat itu sebenarnya tapi berdekatan Camp Crystal Lake. Kebetulan pada ketika itu, abang Whitney (Clay) kesana untuk mencari adiknya yang hilang. 

3 comments:

  1. mesti seram cerita ni kan. boleh masukkan dalam wishlist movie ni

    ReplyDelete
  2. ada tngk aritu, kebal btl Jason tu. susah nak mati

    ReplyDelete
  3. husna tgk sekerat je hari tu.. hairan jugak knapa si Jason tu bunuh habis, rupanya ada kisah ye..

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.