Wordless : Terapi Diri


Wordless : Terapi Diri | Cantik kan?? Bestnya la kan sebaik je sampai rumah tengok rumah kita camtu. Kemas, menarik, tersusun eelokkk. Terbang dan hilang terus penat seharian bekerja. Tapi realitinya tidaklah seindah camtu :) Walaupun begitu kita dah bersyukur sangat-sangat dah sekurang-kurangnya kita sudah memiliki apa yang termampu kita perolehi setakat ini. Tidak salah pun untuk kita berangan. Berangan agar kita boleh terus yakin untuk maju ke depan.


2 comments:

  1. terapi diri, ingt tersepi diri.. hihihihi.. btw indahnya kalau rumah macam tu, rasa nak tgl je kat rumah lama2 kan..hihihi

    ReplyDelete
  2. wahhh..rasa tak nak keluar rumah kalau ada rumah macam ni. suka suka suka

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.