Mihun Sup Pantai Sabak

Mihun Sup Pantai Sabak | Sedapnya kalau dapat makan sup panas-panas dalam cuaca sejuk camni. Tapi sekarang ni dah musim hujan. Tak sanggup pula rasanya nak bertapak ke kedai mihun sup hujan-hujan camni. Sebelum ini dah dua tiga kali dah pergi makan kat sana. Tapi biasanya mee dan kuey teow sup la yang jadi pilihan.



Harga semangkuk tu dalam Rm3.50 camtu la tu (yang biasa) yang special tak ingat. Tapi kalau nak bungkus sup je dalam RM6 je. Tapi bagi ciktie lagi best makan kat situ. Panas-panas lagi supnya tu. Nyum..nyumm sedapnya. 

Ohh ya..kedai ni juga orang panggil Kedai Dasar Sabak. 



2 comments:

  1. Sedap makan sup panas-panas, hahah, jemput baca entry pasal sup mai juga https://missobsesi.blogspot.my/2016/09/bihun-sup-paling-best-kat-kulim-sup.html

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.