Masih begitu

Masih begitu - Assalamualaikum dan selamat pagi korang. Ada yang masih belum bangkit ke hehe. Matahari sudah mula menampakkan diri nampaknya walaupun ia seakan malu memunculkan diri. Awan mendung masih lagi berarak dan seakan-akan enggan meninggalkan kawasan ini. Sesekali ia mencurahkan titisan demi titisan hujan membasahi bumi. Sesekali angin tumpang bergabung merancakkan lagi titisan hujan itu. Berkejar-kejar makhluk bumi mencari tempat berteduh. Berselerakkanlah semuanya hahaha. Sebenarnya ciktie nak ucapkan Selamat pagi dan selamat berhujung minggu je. 


Pagi ini masih lagi sama seperti semalam dan kemarin. Masih mendung dan hujan masih lagi turun membasahi bumi Pengkalan Chepa. Bezanya sinar mentari lebih terang membolehkan ciktie melakukan rutin harian dengan lebih sempurna. Tempat korang pula camne??




5 comments:

  1. di sini melaporkan panas terik yg amat..berpeluh jugak lah tadi time amek anak sekolah haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo...berbeza betul cuaca tempat kita ni

      Delete
  2. Kat pahang pun mendung jugak. Sidai kain pun dalam rumah. Heee :)

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.