Wordless : 10 Perkara Emak Tak kan Bagitau Kita


Wordless : 10 Perkara Emak Tak kan Bagitau Kita - 

* Kita dah buat dia sedih
* Dia nak makan makanan tu
* Macamana rasa sakit jika dia terluka
* Sebenarnya dia sangat takut
* Dia tidak sempurna yang kita sangka
* Dia selalu tengok kita bila kita tidur
* Betapa susahnya membesarkan kita
* Patahnya hati dia setiap kali tengok kita menangis
* Fikir tentang kita dulu
* Dia akan buat semuanya untuk kita walaupun dia tau dia tak mampu..

salam jumaat uools
renung-renungkan dan selamat beramal. Tak sempat nak bw mana-mana lagi. on blog ni pun ciput-ciput masa dah huhu.. Jom kita balik rumah semua..time bekerja untuk minggu ni dah nak berakhir dah. Sambung minggu depan pula


No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.