Bekalan air terputus

Bekalan air terputus | Dah tengah malam dah ni tapi bekalan air masih lagi terputus ni. Nak solat nak mandi pun susah.

Ni kali ke-2 dah bekalan air kat rumah ni terputus. Tapi sebelum ni tak ada lama camni. Ni dari tengahari tadi bawa ke tengah malam ni masih camni. Tak pepasal malam ni ada orang yang mandi huhu

Apa la Air Kelantan ni. Kalau ada apa-apa bagitau la dulu. Jangan nak susahkan orang camni. Tiada memo tiada apa tup-tup air tiada. Dah la rumah ni tiada tangki. Betul-betul la diorang ni..tak kan la tak terfikir kot nak bagitau sepatah kata or memang info tak sampai ke mari?? 

Masa duk KL dulu pun tak macam ni. Boleh je diorang bagitau.. Sempat la juga simpan air 2/3 baldi..ni jangankan kata nak simpan habis kering air dalam rumah ni adalah


1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.