Checkup 6 bulan tibi

In shaa Allah kalau tiada aral melintang, pagi ni last mai checkup pasal tibi. Xray dah buat dah..check tekanan darah dan timbang berat pun dah buat. Alhamdulillah, berat pun dah naik sikit ni 😆😆

Sekarang tunggu giliran jumpa doktor jak. Pastu dah boleh balik dah. Tak sangka rupanya dah 6bulan duk mai ambil ubat kat klinik ni. Dari tak kenal mana-mana staf kat sini sampailah kenal. Terima kasih ya akak-akak nurse gan abang-abang pka semua. Sudi melayan diriku ini ceeewah hahaha

Pasni mai buat checkup untuk tiroid je la kot, in shaa Allah jumpa lagi la kita ya..


3 comments:

  1. Moga cepat sembuh.. dan tiada apa-apa yang berbahaya.

    ReplyDelete
  2. Smg diberi nikmat kesembuhan dan kesihatan yang berpanjangan

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.