Puasa 6

Ngantuknya rasa pagi ni errr. Rasa cam nak sambung tidur pun ada. Nasib la duk kat office. Kalau tak hehe faham2 je lah. Sebenarnya boleh je nak tidur kat sini je tapi bukan time nya lagi. Senguk-senguk dah rasanya ni..kalau pi ruang solat sekarang kan dibuatnya terlelap sampai petang. Haru juga huhuu sabar je lahhh


In shaa Allah hari ni masuk hari ke-4 puasa 6. Office ciktie masih ramai yang berpuasa. Kalau tiada aral Jumaat ni dah boleh raya dah ni. 

No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.