Markas raya

Terpaksa balik awal hari ni. Ada temujanji di klinik. Tak seronok betul la kalau time-time camni kena tinggalkan kerja. Sebenarnya malam ini ada sambutan raya peringkat markas. Khas untuk staf yang berkhidmat dalam kawasan sini je.

Sebelum di hias

Sebagai tugasan, setiap sel telah diberi sebuah gerai untuk dihias dan akan ditempatkan makanan yang telah dipilih untuk mewakili sel tersebut. Tapi sel ciktie dah ditetapkan untuk menjaga menu nasi goreng. Nasi goreng camne tu kena tunggu malam nanti la kannn

Sebenarnya kannn ada satu dua menu tambahan yang sel ciktie sediakan malam ni tau selain kena jaga nasi goreng tu. Nak tau tungguuuu. Tak sabar sebenarnya nak tau gerai sel mana yang menang malam ni..


No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.