3 Syawal yang istimewa

Hari Jumaat lepas bersamaan gan 03 Syawal 1437H dan bersamaan juga gan 08 Julai 2016 kan..kan hikhik.. Sebenarnya bermula hari tu genap setahun usia ciktie bertambah. Hmm..banyak pula angka kat belakang ni ya hahaha jangan kata ciktie dah tua pula tau. Kawin pun dok lagi nii hikhik apala ciktie melaluk time-time camni. Syawal pun baru masuk hari-5 nih


Cam tahun2 sebelum ni juga ciktie harap ciktie boleh capai apa yang ciktie impikan selama ni. Tak dapat capai, gengam pun boleh la hikhik. Doakan ciktie ya.. semoga ciktie sukses selalu. Korang2 pun ciktie doakan sama, aamiin

Eeehh..ehhh sebelum terlupa ni ciktie nak ucap selamat berpuasa tuk korang2 yang tengah berpuasa sunat ni. Tak kisah la yang baru nak mula ke..dah nak habis ke. Selamat berpuasa dan selamat hari raya





1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.