Jumaat - 8 Julai 2016 Cuti Peristiwa

Betul ke apa yang diperkatakan atau hanya omon-omon kosong penambah citarasa ??


Ciktie tak tau betul atau tak berita ni sebenarnya. Dalam wassap orang duk certa je. Kalau betul, alhamdulillah la. Tapi kalau tak pun alhamdulillah jugak. Orang bagi cuti kita cuti kalau orang tak bagi pun kita masuk kerja cam biasa la kan hikhikhik..

Apapun sesape yang tau certa ni bolehlah inform ciktie balik ya..


No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.