Hari pertama berpuasa

Selamat berpuasa !!
hari pertama berpuasa macam2 ragam tergambar di wajah tapi ciktie memang tak nafikan ada kelainannya sedikit berbanding puasa ganti kan opps tu rahsia kaum hawa je tau hikhik

Semacam penat je hari ni. plus ngantuk malam tadi tak cukup tidur. nasib la malam tadi sempat bangun makan mee rebus kalau tak lagi haru. Macam terasa lagi kesedapan mee rebus tu walaupun ianya cuma ada ayam dan sayur sawi je. Masakan ibu mana ada yang tak sedap kan

Apapun hari ni hari pertama berpuasa. Tak terlambat lagi tuk ciktie ucapkan selamat berpuasa dan selamat menunaikan ibadah terawih di malamnya. Semoga kita semua dikurniakan kesihatan yang baik juga dalam bulan yang mulia ini.

#dahadayangterfikirnakrayadahke

1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.