Habbatus Sauda Dari Mekah


Camne boleh tertinggal la Habbatus Sauda ni pagi tadi. Dalam duk ingat2 tu boleh lagi tertinggal..

Tak dapat juga nak bahagi2 dengan office mate hari ni. Sebenarnya habbatus sauda ni pemberian dari kawan yang baru balik mengerjakan umrah. Sebelum balik kerja semalam dia bagi dekat parking kereta. Adalah dalam 5 atau 6 bungkus kecil2 camtu tuk pass pada office mate yang lain.

Habbatus sauda ni antara 7 makanan sunnah tau. So, ia boleh je diambil camtu je. 7biji tuk 1 hari.. Takpun ia juga boleh dikisar halus sebelum dicampur gan madu..

Ohh ya jangan ada yang tertukar pula habbatus sauda gan biji selasih. Walaupun warnanya sama tetapi saiznya berbeza. Rendam dalam air memang tak kan kembang ya hehe


No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.