Beg duit dari mesir

Kopek dah sikit beg ni. Selalu sangat di gigit si kenit kat rumah sebelum ni. Selalunya ciktie tak sempat pun nak menilik-nilik camni. Tapi hari ni sempat pula..sementara menunggu seseorang kan hikhik


Beg ni sebenarnya akak kat office lama tu bagi. Memula tu ciktie nak pinjam je. Kebetulan masa tu ada jamuan raya peringkat bahagian. Minta pinjamkan dulu tuk masukkan duit seringit dua gan handphone. Tup-tup dia bagi terus. Thanks kak.. Setahun dah rasanya beg ni gan ciktie. Ciktie sayang sangat..nak-nak ia datang dari Mesir. Terubak juga rindu suara akak yang riuh satu office dulu

No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.