8 hari sebelum puasa

Selamat tengahari uoolls
2 minit je lagi nak rest dah tapi kali ni ciktie rest rest awal dulu la beberapa minit.
cam penat je rasa seminggu dua ni tapi dalam cam penat tu sempat lak ciktie update COLK kan hikhik

tinggal lagi seminggu lebih2 camtu je lagi sebelum ramadhan menjelma
lebih kurang 11 bulan dah ia berlalu tak lama lagi ia kembali lagi kepada kita semua.
Alhamdulillah, semoga kita semua sampai kepadanya, in sha Allah moga di izinkan- Nya.

Rasa cam lambat lak masa berlalu hari ni
dah beberapa kali dah ciktie pandang jam kat dinding..jam kat komputer ni tapi semacam detik-detik ini sukar je nak berdetik hmm ngantuknya !! dapat baring2 sekejap bestnya rasa..dapat juga betulkan urat2 yang rasa cam sengek sikit ni hihihi. Ok la sebelum tangan ni melaluk sampai ke lauk..lebih baik bw blog2 uoolls dulu. leh jugak tau certa sikit2 kalau tak banyak pun kan..kan..



No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.