Tibi

Aaiii bertemu lagi kita.. ( ya ke bertemu lagi kita? Macam la ada orang singgah sini pun kan kuang..kuang..kuang hahaha) sebelum ni ciktie ada gtau yang ciktie asyik batuk je. Rupanya batuk tu bukan batuk biasa. Batuk yang mengundang bisa rupanya. Tak terbayang dek akal pun huhu.. bila diri disahkan ada penyakit tibi. Arrrhh memang tak caya tapi itulah kenyataannya. Lagi haru bila orang duk tanya acamaner leh dapat sakit ni. Acamaner nak jawab akak2 ooii saya ni bukan memilih tuk sakit pun. Tapi tak apalah ini bahagianku dan nak tak nak kita kena terima. 

Hari ni dah masuk hari ke-15 ciktie makan ubat. Ubat2 tu pun boleh tahan besar2 jugak. Sabar je lah nak telannya. Memula makan hari tu ciktie siap gigit lagi sebab rasa cam mencekik je hahaha lawak lak bila ingat balik. Tapi tu bukan masalahnya, sekarang ciktie kat klinik. Nak kena jumpa doktor tuk prosedur seterusnya. Hmm..ponat sebenarnya bila tau diri kita dah sakit sebenarnya ni tau. So, korang tu..jaga2 lah kesihatan tu. Sakit sikit2 tu cepat2 la jumpa doktor ya


1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.