Salah ke Kerja Dekat Rumah ??

Alhamdulillah, rezeki ciktie dapat office dekat gan rumah. Janganlah jelous sangat walaupun ciktie memang tau mesti ada yang jelous. 

Rezeki masing2. Janganlah nak pertikai. Dan janganlah asyik nak bandingkan je. Rumah dekat boleh la blah..blah.blah. Boleh stress juga tau. Kononnya balik kerja kat kampung bolehlah kurang pening sikit tapi kalau camni, sape nak jawab??

Kekadang nak je suh kerja depan umah. Tak perlu susah2 nak pegang streng bagai. Tapi kan lain lak jadinya.



10 comments:

  1. rezeki masing-masing kan :) abaikan jek suara-suara tepi tu cik tie biasalah manusia :)

    alang-alang blogwalking yaya follow sekali
    #345
    jemput singgah blog yaya ye :)
    http://aleiyamustaffa.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Memang seronok jika dapat kerja dekat rumah. Tak perlu nak bersesak sangat.

    ReplyDelete
  3. Rezeki masing2..tpi mmg best tpt kerja dkt rumah..

    Jemput singgah blog saya juga yer
    http://otie86.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. itu rezeki masing-masing kan..sis JM x jeles pun ehehe

    ReplyDelete
  5. rezeki masing masing tak elok dipertikaikan....

    ReplyDelete
  6. Rezeki jangan di tolak musuh jangan dicari.... Jemput ke blog MYiDEAKiNi yer...salam perkenalan :-D

    ReplyDelete
  7. Dekat dari umah best...tengah hari boleh balik umah..jimat kan

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.