Header COLK by RRAI

Sempat juga ciktie tukar header COLK ni. Sementara tunggu nak balik. Sebenarnya ciktie tunggu bos besar datang buat terjahan ni. Dengar kata semalam dia nak datang tapi sampai ke petang ni pun tak sampai2 lagi. Tak mengapa lah. Header ni sebenarnya dah lama ada dalam simpanan ciktie. Hari ni baru sempat buat apa2. Terima kasih Rrai. Cantik sangat ! Ciktie suka. header yang 1 lagi tu ciktie akan guna juga. Terima kasih sekali lagi. 

Sebelum 

Nampak tak perubahan COLK ni?? Nampak lebih sesuai tak?? Apapun ciktie suka gan perubahan baru COLK..

Sekarang



15 comments:

  1. betul2 padan je header baru tu ngan layout blog ..cantik :)

    ReplyDelete
  2. ehh ana dan Ros un ada kat sini hiksss

    ReplyDelete
  3. tahniah cik tie....header yang cantik dan kemas

    doen follow blog cik tie....

    ReplyDelete
  4. header baru cantikkk..huhu..thumb up :)

    ReplyDelete
  5. Comelnya haeder dik....doodle tu...aumm cik akak suka

    ReplyDelete
  6. Cantik! Hehe. Kite je tak tuka header sejak berkurun yg lalu. Hehe

    ReplyDelete
  7. alahaii comey je gambar dodel tu..

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.