Sakit Kepala

Dah lunch dah. Boleh la rest sekejap. Pizza pun dah makan. Kenyang dah pun rasanya ni. Cuma pening kepala ni je tak mau hilang lagi. Sebab apa tah ciktie pun tak tau. Elok2 mai office awal, siap pi ambil barang dekat Jaya Sepuluh lagi. tak sempat buat apa2, kepala ni denyut2 bagai. Masuk tidur sat ingatkan boleh hilang la tapi hurmmm

Tapi dah kurang sikit la rasanya ni. tak cam pagi tadi, nak buka mata pun susah. 

Semalam kena bekumpul dekat padang kawat tengah2 matahari terik. 
Sebab tu ke 


No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.