Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Sakit Kepala

Sakit Kepala

Dah lunch dah. Boleh la rest sekejap. Pizza pun dah makan. Kenyang dah pun rasanya ni. Cuma pening kepala ni je tak mau hilang lagi. Sebab ...
Serba salah jadinya

Serba salah jadinya

"Bila nak berdua??" "Eehh..tak kan tak da lagi kot" "Memilih kot" "Comel camni tak kan tak da"...
Hujan

Hujan

Lebatnya hujan malam ni. Awal lagi ia turun tak cam hari sebelum-sebelum ni. Kalau bukan lewat petang, tengah malam tak pun awal pagi dalam...
Tuhan jagakan dia

Tuhan jagakan dia

Tajuk Lagu : Tuhan Jagakan Dia Nyayian : Motif Band Hanya dirimu yang ku cinta Takkan membuat aku jatuh cinta lagi Aku merasa kau y...

Popular Posts

Broaden News