Jom Sahur

Assalamualaikum dan selamat pagi uolls.
selamat bersahur. sekejap je sekejap tadi, dah nak habis waktunya ni. Hari pertama berpuasa ramai yang awal-awal lagi dah bangun kan. Alhamdulillah, kita sebenarnya digalakkan sangat tuk bangun makan sahur macam ni. Bukan je keberkatan yang kita dapat tau..kita pun boleh tahan lapar lebih lama, nak-nak siapa yang ada gastik cam ciktie ni.

Sahur pagi ni, ciktie tak snap gambar. Tak sempat okay.
Dah lama sebenarnya ciktie tak update blog ni. Dah lama juga ciktie tak bukak tapi ada juga sesekali singgah baca satu dua blog. Mood hilang sejak2 dapat tukar balik kampung katakan hikhik..

Apapun, selamat berpuasa uolls
semoga kita berjaya harungi seharian berpuasa hari ni :>


3 comments:

  1. sahur hr ptama..kelam kabut...bahahaha...dok tgguh2 nk bgn skali dh pkl 5 da

    ReplyDelete
  2. patut pun dah lama nak nampak entri baru. apapun selamat menyambut ramadhan. semoga amalan baik kita semua di terima

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. Selamat berpuasa kak Aishah. Bestnya dapat berpuasa kat kampung... :)

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.