Thanks CP

hai korang
selamat tengahari. buat apa tu?? layan lagu ke..ehh ehhh macam layan movie je tu.
movie apa tu?? ok la kalau tak nak cakap.

Esok dah khamis, genap 2 minggu kat sini.
2 minggu juga dah tinggalkan office lama dan mulakan rutin harian kat sini. 
7 tahun 17 hari kat sana memang menyimpan pelbagai kenangan yang akan sentiasa segar dalam ingatan. Kenangan getir bersama-sama officemate, housemate dan rakan seperjuangan kat sana kan tetap ku kenang sampai bila-bila.

Duduk : Pn Nurul, Pn Saidatul, Mej Jamal
Berdiri : Pn Shikin, Lt Hairul, Mej Mad, Kol Nadzri, Mej Azman, Sjn Tinggom, Jai
Kenangan manis lagi dikenang, inikan pula kenangan pahit. Ianya kan tetap dibawa bersama. Terima kasih pada semua kawan-kawan kat sana terutamanya warga CP. Tanpa tunjuk ajar dan sokongan korang, tak mungkin diriku bisa bergerak sendiri. Terima kasih juga buat pengawai-pegawai di dalamnya kerana memberi kepercayaan kepadaku selama ini. Tanpa keyakinan korang, tak mungkin ku bisa membuat keputusan dalam setiap langkahku. 

Thanks everything for me. I love you all

Duduk 1 : Pn Zah, Me, Kak Liana, Kapt Suzi, Aflah
Duduk 2 : Mizan, Kak Sha, Pn Marini, Cik Wan, Pn Saidatul, Kol Nazri, Pn Nadia, Kak Syikin
Berdiri : Mej Nadzari, Chif Zali, Sjn Tinggom, Mej Jamal, En Dan, Kdr Hazila, Jai




2 comments:

  1. rindu tempat lama ker????

    sudi-sudilah lawat blog saya
    http://85mutiarabeauty.blogspot.com

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.