Cuaca di Kota Bharu

Alhamdulillah..
petang tadi suhu badan dah semakin baik berbanding petang semalam. Pening kepala pun dah beransur pulih berbanding sebelum ini. Dek kerana itu, hari ni ciktie terpaksa ambil e/l gara-gara bimbang gan tahap kesihatan yang tak menentu dua tiga menjak ni.

Cuaca Panas

 Sebelum ni dah mula sakit-sakit tekak tapi buat-buat tak tau je tapi semalam memang tak terdaya. Sampai je rumah tengahari semalam terus terlelap. Tak tertahan rasa pening tu ditambah pula dek kepenatan dan cuaca matahari yang memancar tu. Terpaksa minum air kosong banyak-banyak. Uolls jangan lupa tau minum air kosong banyak-banyak. Jangan dah terlantar sakit baru nak beringat. Ohhh ya, sebenarya semalam ciktie terlibat gan majlis APC tuk warga Kelantan gan Terengganu di bawah jagaan a.k naungan office baru ciktie ni. Ia diadakan kat salah satu hotel kat KB sana tu. Sempatlah merasa makanan kat sana. Sedap juga la.. Ok, stop dulu..nnati ciktie certa lagi lagi.

Kalau ikutkan cuaca kat KB ni memang panas. Panas perit rasanya.. Kalau kat kolumpo cuaca camni tandanya petang nanti nak hujan. Tapi kat sini lain..lain betul. Dari minggu lepas ciktie sampai hari ni..belum juga hujan nak turun. 

Genap sudah seminggu tinggalkan dia. semoga dia sukses selalu kat sana.



3 comments:

  1. saya balik KB cuti hari pekerja itu ari pun terasa sgt bahang kepanasannya....

    ReplyDelete
  2. BYKKAN MNUM AIR KOSONG NGAN REST SECUKUPNYA..

    ReplyDelete
  3. Hai sis...melawat kawasan.heeee...xsihatye..jg dri ye.mnum air masak byk2x... ;)

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.