Roti Kering

Tak sangka..terbeli juga roti ni. Kalau ikutkan memang dah lama cik tie teringin nak tapi asal singgah kedai je mesti tak ambil. Dulu kalau balik sekolah jalan kaki mesti singgah kedai roti Cabang 3 tu. Kedai tu je satu-satunya kedai roti kat situ dulu. Boleh kata genap 3 hari diorang mesti tukar gan roti baru. Roti pun lembut je..ada tu masih terasa suam-suam nak-nak roti sandwich tu. Ada 2 warna, satu warna hijau dan satu lagi warna putih.


Tak sangka kat sini roti jari nama dia haha..
cicah air teh panas tu pushhhh sedap !!
tapi cik tie buat cicah air milo je hehe cover perut la konon hikhik
jangan malam nanti cari nasi lagi lak hehe


cik tie panggil roti ni roti kering.. tapi ada juga cik tie dengar orang panggil ia roti kepala lutut. Korang lak panggil roti ni roti apa???



1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.